Powered By Blogger

Thursday 17 February 2011

Hello Bloggers!!!!

Hi semua...memandangkan telah ramai yg ade blog...aku pun nk gak...hahaha...mungkin dengan blog ni aku dapat luahkan isi hati aku yg SUKA, MARAH, TAK PUAS ATI, PENDAPAT, dan macam2....hehe...

Emm...ape lagi ek nk ckp...aku selalu tgk blog2 yg lain...cmne diorg tulis panjang giler hah...uish...ke aku ni yg tak pandai mengarang...hua hua hua...tak pe la...aku cube je la tulis sepanjang yg boleh...hahaha...

So...mari kenali diri saya...aku anak bongsu dari 4 adik-beradik...aku suke ketawa...kadang2 tak leh nk berhenti...hahaha...sampai sume kawan dah tau da kalau buat lawak depan aku memang tak leh berhenti ketawa...haha...so...kalau nk buat lawak kat aku...jgn la lawak yg kelaka gile yek..hehe...biasa2 je...

Aku suke main futsal...main sebagai goal keeper dan juge striker...cewahh...striker tu...tapi memang susah sikit la kalau jadi striker sebab tak leh nk lari...haha..aku kan badan besar...tapi ok la...sebab aku pun suke position tu...haha...emm...citer pasal futsal...aku minat gak main bola sepak...sama je tu...haha...tapi main bola sepak memang memenatkan...so aku prefer lagi futsal..main dlm jaring lagi bagus...haha...idol bola sepak aku ialah BALLACK...memang aku ni giler la kat dia...sampai menanam impian utk jumpe dia satu ari nanti...dan duk bual sama...duk minum kopi ke...haha...harap2 la...



Aku biasa je...tak de pape yg istimewa...cume mungkin ade kelebihan ckit...haha...aku ni tak de la hebat dan aku juge tak de la teruk...so...aku selalu kata kat diri aku...aku mungkin tak hebat dan aku juge mungkin hebat tetapi aku cume anggap diri aku seorang yg boleh melakukan ape saje...sama juge dlm pelajaran...aku tak de la pandai gile yg selalu duk no.1 tapi aku tak bodoh...tapi aku BOLEH....haha...mungkin agak tak paham la ape aku type ni..haha...papaham je la...hehe...

Aku byk berangan...dan aku ada byk impian dan cita2 utk dicapai...aku bercita2 ingin menjadi seorang arkitek...aku pernah berangan suatu ari nanti...aku akan bekerja dgn arkitek2 ternama dan men'design' bangunan yg hebat...sume ini adalah inspirasi dari ayah aku yg bekerja sebagai seorang arkitek dan telah menubuhkan firma arkitek lebih dari sepuluh tahun...ayah aku byk membantu aku dlm perkembangan diriku yg ingin menjadi seorang arkitek...TERIMA KASIH AYAH!!!!


Aku bersyukur dengan ape yg ade dgn aku...aku sgt la gembira dgn kehidupan aku ni walau ade masa tak berapa best..hehe...asyik duk gaduh ngan abang aku jek...hahaa...mana nk best...tak pe la...bak kata pepatah carik2 bulu ayam,akhir nye bercantum jua...hahaa...biasa la abang ngan adik...haha...


Wauu!!!!panjang jugak aku tulis ni..hahaha...ok la kut...memang tak pelik la kalau setiap bloggers suke tulis panjang2...hehe...

2 comments: