Powered By Blogger

Thursday 21 April 2011

Bersama Budak2 Seni @ Mon Rods...

Pada 18 April 2011...*Je-je jejeng...je-je jejeng(ala2 starwars)*

Huu~~pada tarikh ni...aku ngan budak2 seni...dinner kat Mon Rods...hehe...sape budak2 seni tuh??haa...tak kan budak2 kut...asyik panggil budak2 seni je...hehe...so...budak2 ni adalah...YB Hazierul...Faiz...Dirah...Sarah...Amalina...dan Hotaru(hua hua hua)...tapi bukan ni je ahli2 Seni nih...ade lagi...tapi yg hadir kat dinner je la aku sebut...hehe...*yg len...aku dah ajak...tapi...hmm...byk yg tak leh dtg...(HEHE)*...

So...aku citer cmni la...*ce citer...ce citer*...ideanye bukan la aku sebenarnye...tapi ayah aku...ayah aku la mula2 sebut...dia ckp..."dah dapat A+...tak nk belanja cikgu tu ke"...haha...cmtu ah...dari situ la mule nye plan...so tu la aku ngan ziro plan tuh...pergi jumpe cikgu la...tu la...ni la...mula2 cikgu nk Kenny Rogers...pastu ok la...aku pun start la tanye2 budak nih...tapi bukan main payah la nk ckp...lebih2 lagi Hotaru...hehehe...byk songeh laa...pastu Bla Bla Bla...aku pun cadang tukar tempat ckit...tu la aku ajak Mon Rods nih...sebab kat situ tempat baru la katakan...best gitu je la...TAPI...macam biase...hotaru yg buat hal lagi...haihh...pening aku...hehe...

Bersama Bonda yg tersayang...heee~~
Pastu dah jadi...cikgu pun OK...so...kitaorg pun ber-dinner la kat Mon Rods...janji kul 8.30...tapi aku dtg kul 8...sebab nk suh diorg nih tande tangan kat card tuh...haha...punye la tak surprise...sebab masa sibuk2 pasal card tuh...cikgu dtg...kuang kuang kuang...aku beralih tempat lain sebab nk sign...ish2...Amalina lagi la...selamba je duk tulis card...depan2 cikgu lak tuh...siap melukis lagi...hahaha...

Dah setel pasal tu...kitaorg pun order la nk makan ape...ade yg order Nasi Ayam...Chicken Chop...Fish & Chips...pastu...tak salah aku ade org order Lamb Chop kan...hmm...tah la...pastu...nyam nyam nyam nyam...*tgh makan...nk citer ape nye*...haha....pastu aku order kan dessert...caramel puding...pastu dah abis makan sume...hmm...punye la sume nk aku nyanyi...hehe...mule2 kononnye nk cikgu nyanyi...pastu cikgu naik pentas aku ngat dia nk nyanyi...rupenye kasi ucapan...haha...takpe la cikgu...demi cikgu...saya jugak yg nyanyi...hehehe...

YB dan Faiz...hehe...
Itu lah KAMI...HEHE...
First song...This Love by Maroon 5...nyanyi ngarut giler sebab aku pun dah lupe lagu nih...lupe rentak dia...hahaha...lirik pun...walaupun ade karoke...tapi tetap hancur...hahaha....then...second song...Can't Smile Without You by Barry Manilow...lagu nih...ok ckit kut...sebab aku minat...hahaha...lantak la...aku tibai je nyanyi...hahaha...

Teruk benor aku nyanyi...hahaha...
Makan pun sudah...nyanyi pun sudah...so...kitaorg pun balik laa...pada malam tuh...memang penuh kenangan bersama budak2 seni...gather sama2...happy sama2...haha...lama dah kut semenjak SPM tahum lepas...teringat lagi...masa duk dalam bilik seni...lukis2...lebih2 lagi...masa sibuk pasal kerja khursus...ponteng kelas sebab nk gi bilik seni...duk lepak bilik seni...gelak bersama2...aku terpatah kan kerusi cikgu...makan oblong bersama hazierul...HAHA!!!....uishh...rase nk nangis la..huhu...sob..sob..sob..

Pape hal pun...aku nk ckp la...aku berterima kasih kerana korang sudi jadi kawan aku...kerana korang la hidup aku berwarna-warni...tidak lupe juga kepada Cikgu Rohani...kerana cikgu la...aku pandai melukis...mewarna...pandai ape lagi ek...hmm...pape lah...haha...jadi dgn itu...aku nk mohon maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki selama aku bersama ngan korang...mungkin lepas nih...kita tak berkumpul lagi macam aritu...sebab masing2 ikut haluan sendiri kan nanti...hmmm...ok la...sampai sini saja...hehe...


*sori la kepada Hotaru...lam blog aku nih...aku kutuk ko je...hehehe...
*Nama Hotaru tu sebenarnye Farahaina...saje je panggil Hotaru...FB dia Hotaru kan...hahaha...

No comments:

Post a Comment