Powered By Blogger

Friday 20 December 2013

WELCOME BACK!!!

Salam...haha...lama giler tak ber'blog' ni..da jenis pemalas kan...buat ckit da stop...haihh...so sekarang ni aku nk active balik..so doa2 kan la ye utk aku...dan aku tgh usahakan blog kedua aku...juz utk photography...mane tau dpt job ke..haha...so tunggu la ye..tunggu aku develop bagi ok dulu...nanti aku akan war-war kan utk anda semua...hoo

SOOOO...aku citer tentang aku selepas menghilang...aku sekarang final year second semester da..baru je masuk..da nk abis belaja da wehhh...umur pun da tua...haha...Alhamdulillah pointer aku masih pada tahap yang amat hebat lagi daboom..tapi tak dekan la...haihh...susah bebenor nk dekan..lect selalu pilih kasih ni...haha..takde la...mungkin aku tak usaha lebih...ape yang aku dapat tu..tu la usaha aku selama ni...perlu usaha lebih lagi utk final year ni...bagi kaw2...curahkan sepenuh tenaga...

Banyak berlaku pada aku selama ni...tapi tak sure la mane satu nk citer...malas nk citer pun ade...tak pe la...yg lepas tu tak la citer sgt kan...kita citer yg sekarang2 ni je...so setakat ni je la...takde ape pun nk diceritakan...korang tunggu je la ye for my next post...HOYEAHH~~~

No comments:

Post a Comment