Powered By Blogger

Tuesday 14 February 2012

Valentine's Day???

Hey guys...haha...tajuk arini sempena Valentine's Day...aku tahu sebagai seorang muslim dan berpegang dengan ajaran Allah seharusnya tak boleh menyambut perayaan ni...tapi macam mane kalau seseorang tu tak berniat pun???paham tak???hahaha...

Sebenarnye...aku baru je balik dari makan malam...malam ni special ckit sebab family aku nk celebrate pengantin baru...abg aku baru kawen...so belanja2 la makan...kat Zenith Hotel...da book ape sume bagai...sampai2 ramai giler org...sume org celebrate Valentines...aku punye ni pulak celebrate mende len...haa...pastu makanan malam ni pun best giler...and byk giler coklat...ye la valentines kan...selama ni kalau makan kat zenith makanan mane sedap pun...haha...arini je rasa best ah...byk pilihan dari hari2 biase...

Best kan ade Chocolates???hehe....
Tadi macam2 la...siap org bagi bunge la...tangkap gamba la...nk balik tu pulak dapat belon shape love la...haha...hari ni boleh kata happy2 la...ye la celebrate ade org baru dlm family kan...haha...

Orang bagi bunge pastu amik gamba...aku pulak duk bg bunge kat kakak aku....hahaha....

That all for today...juz want to update my status jee...and nk bukak ckit isu Valentine's ni...sebab aku tgk kat facebook merata duk post pasal valentine haram la sume la...aku mengaku mende tu haram...tapi kalau tgk ape berlaku kat aku ni cmne pulak...ini sume adalah niat kita je...kalau kita berniat menyambut perayaan tu...maka berdosa la kita...aku dan family juz nk celebrate pengantin baru je...plus sesi berkenalan dgn lebih rapat la kut...hehe...

P/S: ouh...kakak ipar aku nk balik umah dia esok...so celebrate before dia pergi...

No comments:

Post a Comment