Powered By Blogger

Thursday 26 January 2012

My Favourite Movies...

Haha...titibe je rase nk share pasal favourite movie aku...aku nk ckp selalu pun tak jugak tgk movie nih...hehe...tapi layan la...ade la jugak aku sentiasa tgk movie...ade masa tak tgk...bese la tu...tak kan 24 jam nk tgk movie kan...haha...

Aku citer ni pun ape yg terlintas lam mind aku la...sebab kalau nk list kan favourite movie...memang byk la kan...sampai besok pun tak abis...kalau nk tau..aku suke movie yg ade kena mengena ngan hidup aku...maksud nye ape yg ade lam movie tu, ade jugak berlaku kat dlm life aku...hahaha...macam je la...tak de pun sama cm lam movie tuh..kalau sama...aku je la berlakon lam movie tuh...haha

So, antara yg menjadi pilihan adalah...300 Days of Summer...entah la kenapa aku suke citer nih...pasal pelakon dia cantek kut...haha...Zooey Deschanel la katakan...

Hoo...
Zooey Deschanel...cantik kan???haha...
Next, My Sassy Girl...tapi citer ni aku tgk yg version english...sebab original dia Korea...citer ni kebetulan aku tgk...sebab masa aku tgk tv tu...titibe ade citer nih...mula2 layan je la...pastu tersangkut da tgk sampai abis...haha...

My sassy girl...
Yg ni version korea..yg original punye...haha...
Hmm...pastu ape lagi eh???Haa...Limitless...haha...citer ni memang hebat la...tapi tak baik sebab dia amik dadah...best2 jugak tapi dia amik dadah utk jadi seseorg yg hebat...memang tak hebat la kan...nk jadi hebat usaha la...duk makan dadah pulak...haha...tapi best la citer nih...

Terbaik...
Haih...ape lagi nih??emm...ouh...Pirate of The Caribbean...haha...Johnny Depp terbaikk...kalau yg len...citer The Tourist...Johnny Depp gak berlakon tuh...huuu...hebat2...haha


Yg lain...Star Wars, Harry Potter, ouh baru teringat...aku memang suke citer2 Adam Sandler...haha...terbaikk...sume citer dia best la...haha...sama jugak cam Stephen Chow...memang sume citer dia layann....haha...



Adam Sandler...

Stephen Chow...
Tu je la nk citer...byk lagi sebenarnye...ni yg hanya terlintas je...haha...Last but not least...the greatest legend is Tan Sri P. Ramlee...memang citer dia sampai sekarang masih kita layan...bukan senang tu...lama kut citer dia...tapi masih tak lapuk...hehe...

The Legend...

No comments:

Post a Comment