Powered By Blogger

Friday 4 March 2011

My Blog=A New Look...

Waaa...aku baru je ubahsuai ckit blog aku nih...haha...baru aku perasan leh buat macam2 kat blog nih...hehe..saje tukar ckit background...huuu...

Background nampak agak gelap kerana aku guna warna hitam kebanyakan...emm...memang aku pun suke kaler hitam dan ade merah ckit2...hehe...ok la kut...aku suke jek...haha...hopefully you'll like it...

Sebenar nye tak de keje pun...tu la ade masa nk hias layout nih...pening jugak nk buat...macam2 leh letak...gamba la...main2 kaler la...haha...mula2 nk letak la gamba2 tuh...tapi macam tak cantik...soo...aku pun just tukar kaler la...tukar dia punye font ckit...biar nampak menarik...hehe...tapi agak kelaka la bila tgk...haha...

Tak pe la...ini pun bertujuan nk kasi korang sume enjoy bila baca blog inii....haha...tak de la bile tgk blog...macam boring jek...hehe...

*Sorry la kalau ade yg sakit mata bila tgk tuh...hehe...

No comments:

Post a Comment