Powered By Blogger

Tuesday 1 March 2011

Penat Laa Beriadah Hari Ni...

Skang ni menunjuk kan pukul 1.02pagi...aku baru je mandi...bersihkan diri sebabnye...aku baru jek balik dari main badminton...huuuhhh!!!penat....

Citer dia begini...Suatu pagii...ceh...aku ni mengarang ke...haha...ok senang citer...aku bangun awal pagi sebab aku ade belaja kete...sebab sok dah kena test JPJ...pastu dah balik cam biasa...aku main game sampai la jemuu...pastu tunggu mak aku balik bwk makan tgh hari...hehe...makanan tgh hari aku biase je...nasi putih dan ikan keli...kalau tak de ikan keli....memang tak sah...pastu dah makan...macam biasa juge aku naik basikal round keliling kawasan alor akar dan juge kawasan kubang buaya...ambil masa dlm 1 jam...tak de la penat...sakit buntut je...haha...

Bukan main round2 like little bear...aku terserempak ngan cikgu makhtar...dia amik anak dia kat tadika...tak sempat nk stop jumpe dia...kete sibuk...so aku terus balik ke rumah dan terus call dia...saje tanye khabar ngan tanye apasal lama tak main futsal nih...kaki aku dah tak tahan nih...hahaha...borak punye borak...dia suh join cikgu2 len main badminton kul 9 malam kat dewan badminton alor akar...kalau ikut kan aku dah penat...tadi saje je la join...lama tak jumpe gak...

Jadi main la aku badminton ngan cikgu...tik tok tik tok...sampai kul 11.15 malam...singgah minum jap...kat Mek Siam...minum je...tak makan...kalau makan abih la diet aku nih...haha...kitaorg just bual je la...citer pasal sekolah laa...pengetua laa(mengutuk sebenar nye...haha...)...macam2 la...duk ketawa sampai tak ingat dunia...haha...memang terbaik la cikgu2 SMKAA...

Kul 12 a.m...baru la balik...huuhh...takut pulak kena marah balik lewat..haha...tak pernah aku balik sampai tgh malam...balik je....tu la terus mandi...bau busuk...peluh abih satu badan...baju pun dah macam kena rendam dlm sungai...haha...basah giler...so sekarang nih aku nk tido la...haha...bye sume...goodnight....


*sorry gamba tak dek...lupe bawak kamera...tak pe...len kali aku post la gamba..hehe...chioww....

No comments:

Post a Comment