Monday, 14 March 2011

Spending My Weekend @ KL...

Huuu...semalam baru je balik dari kl...hmm...sebenarnye dtg kl nih kira bukan ade pape pun...saje je..kira relax2...hehe..kl tu dah kira umah kedua aku la...selalu sgt la pergi..kadang2 pergi pagi balik petang...alaa..2 jam setengah je kut dari kuantan...haha...

Macam biasa...sampai KL...check-in kat hotel...pastu duk makan kat dia punye lounge...kebetulan masa tu tgh serve makan petang...tambah pulak perut tgh lapar...ape lagi...bantai la habis2...haha...buat muke tak malu...makan bersepah2...hahaha...kalau bukan kita la yg nk menghabiskan...sape lagi...lebih2 tu diorg buang je...

Dinner pulak...kitaorg pergi makan kat Wadi Hadramawt...restoran ni memang dah lama dah kitaorg nk pergi..tapi tak berkesempatan...sampai la Majalah 3 buat liputan kat situ...sampai aku pun termimpi makan kat situ...haha...so kitaorg pun pergi la makan kat situ...emm...makanan dia makanan arab...nasi dia panjang2...dia serve byk giler...kira satu pinggan tuh leh kongsi 2 org kut...tapi aku pulak makan dia punye nasi yg serve 1/2 kg...emm...nama makanan tuh lupe la...tapii...memang BEST laaa...ayam ngan kambing dia...perghh...memang best...haha...

Wadi Haramawt...


Keesokan nye...tak de plan sgt...just gi jalan2 kat pavilion...jalan punye jalan...tgk2 ade UEFA Champions League Trophy Tour...wooo...boleh bergamba ngan trophy Champions League tuh...boleh pegang2...haha...ape lagi..pergi beratur la nk amik gamba...panjang beratur tapi sekejap je...Waaa...kembang idung jap dpt pegang trophy tuh...hehe...

YEAHHH!!!!...hehe...
Hmm...aku tak de pape pun nk beli...singgah sini singgah sana...aku pun masuk kedai S+J...titibe aku ternampak buku tulis nih...kulit dia sama ngan aku nye folio seni...titibe lak aku rindu ngan folio aku...aku pun beli la...haha..

Jalan2 lagi...kedai yg kira mesti aku singgah...kedai Adidas Originals...kira nk masuk tgk2 je la...tgk punye tgk...nampak dah yg berkenan...hahaha...pastu test lak...last2 beli jugak...hahaha...tapi kira memang aku kena beli la...dua2 helai nih memang tinggal last...huhh...kalau tak beli...memang aku nyesal la...haha...

Bla..Bla..Blaa..malam pulak...kitaorg makan di Tony Roma's...bersama juga dgn uncle kadir,aunty,baby...saje bawak diorg makan bersama...kebetulan birthday baby tak lama agi...so kira...kitaorg sambut Birthday baby dan Hariz...sambut kakak aku dpt result baik...sambut aku dpt lesen 'P'...hua hua hua...

Dari kiri..budak yg baru dpt best result..b'day girl..b'day boy..dan yg amik gamba..budak yg baru dapat lesen 'P'..hehe..
So...the next day...balik la...haa...tu je la...aku ni duk umah je...dpt kuar cam nih kira happy la...hehe...

No comments:

Post a Comment